Instagram bio- mida sinna kirjutada?

Instagrami bio on lühike tekstiline kirjeldus, mis asub sinu profiili ülaosas ja annab teistele kasutajatele kiire ülevaate sinust või sinu brändist. See sisaldab tavaliselt lühikest enesetutvustust, kontaktandmeid ja/või muid olulisi linke.

Miks on Instagrami bio oluline?


• Esimene mulje: Bio on esimene asi, mida potentsiaalsed jälgijad näevad sinu profiili külastades. See loob esmamulje sinust või sinu brändist ning võib mõjutada kasutajate otsust, kas nad soovivad sind jälgida või mitte.
• Teabe allikas: Bio kaudu saavad kasutajad kiiresti teada, kes sa oled, mida sa teed või mida sinu bränd pakub. See aitab neil otsustada, kas nad soovivad sinuga suhelda või sinu sisu tarbida.
• Leitavus ja tuvastatavus: Märksõnade ja võtmesõnade kasutamine biose väljades võib aidata suurendada sinu profiili leitavust otsingutulemustes. See on eriti oluline ettevõtetele, kes soovivad oma sihtrühmale rohkem silma jääda.
• Kontaktandmed ja lingid: Bio on koht, kus saad jagada oma kontaktandmeid ja/või linke teistele olulistele platvormidele või veebisaitidele, mis võimaldab kasutajatel sinuga ühendust võtta või rohkem teavet saada.

Õpetus bio muutmiseks.

Mida biosse kirjutada?

  1. Nimi
    Lahtri pikkus maksimaalselt 60 tähemärki. Nime puhul mõtle hoolikalt läbi, kas sa saad sinna lisada veel mingi märksõna, sest see on instagramis otsitav. Näiteks turundajana kirjutan enda eesnime ja kaldkriipuga ametinimetuse “sotsiaalmeedia turundus”. Kui keegi otsib sõna “turundus”, siis leiab ta minu konto.
  2. Profiilifoto
    Selleks sobib hästi ettevõtte puhul logo. Eraisikutel soovitan sinna valida foto, mis on ühevärvilisel taustal. Eraisikuna pane sinna pilt, kus sa oled selgelt näha.
  3. Instagram bio tekst
    Selleks on 150 tähemärki, et inimestele öelda, mida teie bränd pakub ja miks nad peaksid teid jälgima.

• Kes te olete/millega teie ettevõtte tegeleb. Mis sind eristab või mis on sinu peamine eesmärk või sõnum?
• Mida on teie kontolt oodata?
• Põhiteave
• Üleskutse tegevusele ehk CTA- näiteks, et “broneeri kohe”, “jälgi mind”, “külasta meie veebilehte” jne

  1. Lingid

Lingid aitavad profiili külastajatel saada teie ja/või ettevõtte kohta rohkem teada saada. Need kuvatakse bios kõige viimasena. Saad sinna lisada kuni 5 välist linki, kuigi profiilil kuvatakse ainult peamist linki. Linkide abil saate suunata inimesi enda koduleheküljele, uudisloole jne.

Emotikonide kasutamine on okei, aga ära sellega liiale mine. Bios kasuta julgelt märksõnu või võtmesõnu, mis kirjeldavad sinu tegevust või brändi, see aitab sinu profiili leitavust suurendada.

Ära karda oma biod regulaarselt värskendada ja kohandada vastavalt oma brändi või isikliku arengu muutustele. Samuti võid katsetada erinevate variantidega, et näha, mis toimib kõige paremini.

Mõned näited hästi kirjutatud Instagram biodest:

Sulle võib ka meeldida

Instagram bio- mida sinna kirjutada?

Instagrami bio on lühike tekstiline kirjeldus, mis asub sinu profiili ülaosas ja annab teistele kasutajatele

Kuidas alustada väikeettevõtte turundamisega?

Kas olete kunagi mõelnud, kuidas väike kohvik suudab koguda kümneid tuhandeid jälgijaid sotsiaalmeedias ja luua

Kookeri edulugu 1.5 aastaga!! 10K jälgijat

Kookeri edulugu on inspireeriv lugu sellest, kuidas üks väike minipannkooke küpsetav ettevõtte on jõudnud lühikese