Kookeri edulugu on inspireeriv lugu sellest, kuidas üks väike minipannkooke küpsetav ettevõtte on jõudnud lühikese ajaga suure hulga inimesteni ja vallutanud pealinlaste südamed.
Kookeri esimene kohvik avati 2018. aasta lõpus. 2020.aasta sügisel avati teine koht Kadaka teel. See oli päris esimene kohvik, kus inimesed said tuppa istuma tulla. Instagrami ja sotsiaalmeedia teekond sai alguse paralleelselt Kadaka kohviku avamisega 2020.aasta sügisel. Meil oli kindel eesmärk ja unistus, et minipannkoogid peavad jõudma võimalikult paljude linlasteni. Nii saigi alguse väga paljude sõprussuhete loomine, mis võimaldas Kookeril pilti tulla ja veenduda, et need on päriselt ka oivalised!
Sisu loomine ja kohalolek
Kookeri puhul panime suurt rõhku sisule, mis peegeldaks brändi ja väärtusi. Sisu peab olema lõbus ja ehtne. Algusest peale sai selgeks, et meie feed ei pea olema kindlas värvitoonis või kindla stiiliga. Eesmärk oli lihtsalt tegutseda ja jagada lõbusaid hetki kookerite ja kohvikute igapäevaelust ja külaliste rõõmuhetkedest Kookeris. Kutsusime inimesi üles jagama pilte ja videoid kohvikute külastamisest. Praeguseks julgen väita, et Kooker on üks enim tägitud söögikohti Eestis, see on justkui omaette fenomen! Sa ei ole Kookeris käinud, kui storyt ei teinud.
Suhtlemine ja kaasamine
Kaasamine on oluline ja seda joont on Kooker algusest peale hoidnud. Seda läbi IG pollide, loosimismängude, question boxide ja laivide. Kookeris on päriselt ka oluline, mida külalised ehk sõbrad arvavad, mida nad süüa soovivad, millist limpsi juua tahavad. Kooker on sõber ja sõber laigib enda sõprade postitusi, vastab nende kommentaaridele, on siiralt rõõmus kui talle külla tullakse. Sõber hoiab suhtlust ning teab, millal on su sünnipäev, elab su igapäevategemistele kaasa ja kutsub endalegi külla.
1,5 aastaga 10K jälgijat
1,5 aasta möödudes oli Kooker saavutanud muljetavaldava verstaposti – 10 000 jälgijat Instagramis! Selle taga oli mitmekesine sisu, arvukad koostööd ja pühendumus kliendibaasi loomiseks ja kaasamiseks. Sotsiaalmeedias pead olema alati samm ees! Kookeri näitel saab öelda, et väikeettevõttel on võimalus suurele mõjule sotsiaalmeedias, kui on olemas südamest tulev pühendumus, julgus erineda ja katsetada. Ka Kookeris on pekki läinud.
Mis on pekki läinud?
Pekkiminekud on osa teekonnast, osa arengust. Pekki on läinud omajagu, alates veidratest piltidest ja storydest lõpetades kuluka staariküpsetamise projektiga, millele Instagram laivis vaatajaid ja kaasaelajaid ei olnud. Idee oli hea, aga ilmselt veel toores. Eesmärk oli kutsuda Kookerisse staar külla küpsetama ja temaga laivi teha, samal ajal intervjueerida ja vastata vaatajate küsimustele. Tegime seda pühapäeva lõunati, kus inimesed ilmselt ei olnud väga altid telefoni taga olema. Samuti olid laivid kaootilised ja väga erineva pikkusega, polnud kindlat läbivat teemat.
Minu ootused ettevõttele
Minu lootused ettevõttele on päris lihtsad – tahaksin näha julget ja avatud suhtumist. See tähendab, et olen alati valmis pakkuma uusi ideid ja võimalusi ning hindan kõrgelt koostööd inimestega, kes ei karda katsetada ja uuendusi teha. Oluline on ka vastastikune aus tagasiside, et saaksime koos õppida ja kasvada. Kookeriga oleme seda koos teinud viimased 4 aastat. Kooker on hea näide sellest, kui ettevõtte pea mõtleb kaasa ja on huvitatud arengust, tulevad kiiresti ka tulemused.
Kookeris on ühtne tiim ning infovahetuseks ja tagasisideks erinevad äpid, mis võimaldavad info kiire liikumise. Lihtne on teha koostööd, kui inimesed mõtlevad kaasa, tahavad kaasa lüüa, on huvitatud tulemustest ning julgevad riskida ja erineda. Iga risk alati ei õigusta, aga mõnest võib saada tõeline pärl, mille pealt tulevad ka imelised tulemused.