Milleks mulle sotsiaalmeedia spetsialist?

Sotsiaalmeedia mängib tänapäeva digimaailmas ettevõtte edus väga olulist rolli. Eduka sotsiaalmeedia puhul tõstab see teie nähtavust, seab konkurentidest ettepoole, tõstab lojaalsust ja müüke. 

Bränditeadlikkus on iga ettevõtte jaoks oluline, seda nii suurte kui väikeste tegijate jaoks. Kliendid peavad teadma, mida ettevõtted pakuvad, enne kui nad saavad nende tooteid ja teenuseid ära kasutada. Sotsiaalmeedia spetsialist aitab seda teha! 

Sotsiaalmeedia spetsialisti töö on täiskohaga töö. Sa pead seda hingama, selle sees viibima ning pidevalt praktiseerima. 

Siin on sulle 10 põhjust, miks palgata sotsiaalmeedia spetsialisti: 

1. Sisu loomine

Spetsialist planeerib ja loob sinu ettevõtte kontole kaasahaarvat sisu. Kas sa jõuad kõikide trendide ja uuendustega kaasas käia ning neid enda platvormi ja konto jaoks maksimaalselt ära kasutada? Sotsiaalmeedia spetsialist on kursis erinevate sotsiaalmeedia platvormide trendide ja uuendustega ning aitab kohandada neid sinu ettevõtte eesmärkidest lähtuvalt. Ta loob järjepidevalt sisu, et ettevõtte konto oleks ajakohane ja nähtav.

2. Kaasastus on oluline!

Postitamine ilma plaanita, lihtsalt postitamise pärast on mõttetu. Suhtlus jälgijatega on oluline, samuti nende kaasamine. Sotsiaalmeedia spetsialist on see, kes aitab mõelda plaani, kuidas enda jälgijaskonda kaasata, kuidas saaks klientide muresid lahendada. Ettevõtte omanik ei jõua vastata jälgijate kommentaaridele, nende pilte laikida ja kommenteerida, nendega pidevas suhtluses olla ning seeläbi genereerida ideid, kuidas kaasatust tõsta. 

3. Jälgijaskonna kasvatamine

Sotsiaalmeedia spetsialist aitab mõelda plaani ja viisid, kuidas jälgijaskonda kasvatada. Mida rohkem on jälgijaid, seda suurem on mõjusfäär. Meile meeldib osta inimestelt, keda me tunneme, kes meile meeldivad ja keda me usaldame. Ettevõtte omanikud ei pruugi teada, millist tüüpi sisu tekitab enim meeldimisi, jälgimisi, müüke. Spetsialist aitab kasvada orgaaniliselt, luues jälgijaskonda, kes päriselt tahavad olla osa kogukonnast või on huvitatud sinu ettevõtte teenustest ja toodetest. Järjestiku loosimismängude korraldamine ei ole see viis, kuidas sellist kogukonda ja/või lojaalset jälgijaskonda tekitada.

4. Kampaaniate korraldamine

Sotsiaalmeedia spetsialist seadistab kampaania ja kontrollib selle toimivust regulaarselt. Samuti edastab statistikat ning teeb vastavalt sellele muudatusi. Meta reklaamide seadistamine ei ole lihtne nagu 1-2-3. Mugav on kasutada boosti, aga kui juba oled seda teinud ja endiselt otsid spetsialisti, siis soe soovitus on palgata inimene, kes päriselt oskab seadistada sellised reklaamid, mis on sihitud õigesti, kujundatud keeleliselt ja visuaalselt parimal võimalikul viisil sinu teenuse või toote reklaamimiseks. Meta reklaamidega saab väikese eelarve eest, näiteks 5€ päeva-eelarvega luua väga heade tulemustega reklaame. Järele proovitud!

5. Outsideri perspektiiv

Tihtipeale on ettevõtte omanikud ja töötajad enda tööülesannetega nii hõivatud, et raske on leida ideid ja viise, kuidas enda toodet või teenust paremini reklaamida. Tekivad küsimused: „mis teisi huvitada võib“, „kuidas olla trendikas“, „mitu postitust peaks tegema“, „kas ma peaks reele tegema“ jne. Sotsiaalmeedia spetsialistil on värske vaade teie tootele või teenusele. Ta teeb analüüsi olemasolevatele platvormidele ja sisule ning koostab enda ettepanekud ja strateegia, kuidas teie toode või teenus saaks paremini esile tulla ja müüke suurendada. Samuti on tal oskused ja ideed, kuidas näiteks trendivat sisu luua ja kaasata rohkem jälgijaid. Ta suudab teid üllatada ideedega, mille peale te ise ei oska tullagi. 

6. Aitab kasvatada kodulehe liiklust

Spetsialist kasutab toodete ja teenuste linkimist läbi storyde, influencer koostööde ja postituste, et suunata inimesi kodulehele ostlema. Lisaks Meta reklaamid, mis suunavad inimesi kodulehele. Kui oled sotsiaalmeedias nähtav ja sinu sisul on suur kaasatus, siis on ka liiklus kodulehele suurem. 

7.     Aitab mõista paremini klientide ootuseid ja vajadusi

Läbi eduka kaasamise ja igapäevase suhtluse klientidega saab väärtuslikku tagasisidet, mida saab kasutada nii toote ja teenuse arenduses kui kaefektiivsemaks sotsiaalmeediaks. Nii tekib parem arusaamine sellest, mis on klientide jaoks oluline, millist teavet nad soovivad saada ning mis on nende murekohad. 

8. Aitab leida õige sihtrühma

Spetsialist aitab leida inimesed ehk persoonad, kelleni soovite erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid kasutades jõuda. See on rühm inimesi, kes on kõige tõenäolisemalt huvitatud mõne toote või teenuse ostmisest. See on väärtuslik rühm inimesi, kellele reklaamsõnumeid sihtida, lootes, et nad kaaluvad toote või teenuse ostmist. Kaasaegsed tehnoloogiad võimaldavad turundajatel olla väga spetsiifilised ja teha andmepõhiseid otsuseid. 

9. Mõistab influencer turundust ning oskab leida ettevõttele parimad partnerid

Influencer turundusel on suur mõju. See on aga kallis ning sotsiaalmeedia spetsialist omab kogemust nendega töötamisel ning aitab leida sobivaimad inimesed sinu ettevõtte reklaamimiseks. 

10. Statistika, mis loeb!

Sotsiaalmeedia spetsialistid jälgivad ja analüüsivad mõõdikuid, mis on kasvamise seisukohalt olulised. See annab tohutu väärtuse ja teadmise, mis toimib ja mis mitte, kuidas teha edasisi plaane, kuhu eelarvet suunata, kellega koostööd teha jne.

Sulle võib ka meeldida

Instagram bio- mida sinna kirjutada?

Instagrami bio on lühike tekstiline kirjeldus, mis asub sinu profiili ülaosas ja annab teistele kasutajatele

Kuidas alustada väikeettevõtte turundamisega?

Kas olete kunagi mõelnud, kuidas väike kohvik suudab koguda kümneid tuhandeid jälgijaid sotsiaalmeedias ja luua

Kookeri edulugu 1.5 aastaga!! 10K jälgijat

Kookeri edulugu on inspireeriv lugu sellest, kuidas üks väike minipannkooke küpsetav ettevõtte on jõudnud lühikese